O gasca nebuna nebuna nebuna


image

:)))) In sfarsit ne-am intalnit cu totii la Viena aseara. Dupa un drum luuung in care am realizat ca este foarte simplu sa adormi pe motocicleta in timp ce conduci pe autostrada, am ajuns la Vienna pe la ora 2-3 dar am reusit sa ne mai invartim vreo 3 ore ca sa gasim un magazin de echipqmente moto.
Bineinteles ca nu am cumparat mare lucru, am incins motocicletele de ziceai ca iau foc si am ajuns la hotel rupti in doua. Important e ca ne-am revenit imediat dupa ce am suflecat cate o bere inainte de a intra in hotel.

image

Am mers sa ne cazam si… surprizaaaa. Cele mai mici camere de hotel din lume :))))

image

Daca va intrebati… asta e tot. Dar nu conteaza. Ne-am intalnit cu totii, toata lumea e faina si am ajuns sa stam in fata hotelului pana noaptea tarziu si fiecare scotea din bagaj diverse licori traditionale. Nu stiu inca cum ii cheama pe toti, prea multe nume deodata, dar avem tot timpul din lume sa ne cunoastem.

Am primit 3 harti :). Cine ma cunoaste cat de cat stie ca imi sunt complet inutile :))), dar sentimentul de a-ti aseza o harta in tankbag e bestial. Te simti marele aventurier … aventurier care spera sa nu ii piarda din ochi pe ceilalti azi ca sa ajungem si noi la destinatie.

Mai am o poza cu dedicatie pt Adi :

image

Sa nu uit… am primul sticker pe cutii , prima expeditie oficiala. Toti ceilalti nu mai loc pe unde sa isi lipeasca de astea ca au motoarele si cutiile pline. Fiecare drum lung incepe cu primul pas, asa cum fiecare betie crunta incepe cu primul pahar.

image

Ne pregatim acum bagajele pt plecarea in munti. Azi mergem pana la Oetz. Va mai atasez cateva fotografii si va las sa le interpretati cum vreti 🙂

image

image

Impartiti voi o cola cu ei

image

Vlad… aka Tura in Alpi cu Vlad

image

Stimabilul domn Adi Lungu

image

Nu puteam ignora moda Vieneza de exceptie

image

Fetili

image

Celelalte fete

image

Si gasca cea nebuna nebuna nebuna 🙂

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O gasca nebuna nebuna nebuna

  1. Viata si acordeoane! 🙂 Salutari din RO unde e cald si nu e bine! :))

Lasă un comentariu