Canta-mi cobzar


Si uite asa am ajuns la unguri. Yeeeey! M-am tot gandit pe drum cum sa scriu sa va descriu cam cat de cool este ceea ce facem noi aici.

Nu am cum. E vorba de niste oameni extraordinari, care nu se uita ce motor ai sau cat a costat. Care nu stiu cum sa faca sa te ajute. Cand cineva are nevoie de ceva sar toti cu tot ce au si apoi merg bestial pe motoarele lor.

image

Acum ca am aterizat la o pensiune pe care v-o recomand chiar daca sunteti numai in trecere pe aici. Opriti macar sa mancati ceva. E greu tare aici. Nici nu stiu cum ne vom descurca in seara asta.

image

image

Drumul, teoretic cea mai grea zi din excursie a fost cu muuulta caldura, cativa tampiti in Romania, multa caldura si iar cateva chestii care mi-au intrat bine in minte: fara tricou de bumbac vara pe motor, ia-ti cel mai bun echipament pe care ti-l permiti, trage ambreajul pana la capat cand schimbi viteza si daca vrei sa azculti muzica pe drum fa-ti playlist dinainte de a pleca la drum.

Ne-am adunat acum 12 oameni la masa. Nici nu imi inchipui cum va fi cand vom pleca de la Viena de 2 ori mai multi si de 3 ori mai multe motociclete. Sau invers. Oricum… fain fain fain de tot.
Tin minte ca in tura trecuta am scris la un mom dat ca imi pare rau ca Sorin nu a mers si el. Revin si subliniez iar ca eu cred ca s-ar fi simtit bestial aici cu noi.

Ia sa vad ce poze am mai facut azi. Inca nu am filmat cu gopro dar am sa incerc sa postez si niste filme.

Va pup si va las ca vine gulasul.

image

image

image

E greu tare aici.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu