Ultima zi in Londra :(


I love this city! It is the most amazing city I have ever visited. And if you are lucky enough to have a good guide, like I did, and get to know the hidden parts of it, well not hidden but not presented in the tourist books parts of it, then London it is the best city to live in.

Revenind la draga noastra limba stramoseasca… tocmai am venit de la un mare fancy mega stutz de restaurant de 5 stele. Ne-a costat ceva dar in schimb am mancat cea mai buna friptura de vita din viata mea, si am vb si franceza 🙂 . Merci, Bruno et Dana! Pentru ca ei m-au insotit la acest restaurant, de fapt ei m-au invitat.

Prima poza e resturantul, numele lui, iar in a doua poza e friptura.

Azi toata ziua a stat sub semnul mancarii. De dimineata am incercat sa ma organizez cu Bruno si cu Dana sa ne vedem dar nu prea ne-a iesit asa ca a aparut salvator Matthew care a zis sa cobor din hotel si vedem noi. Am inceput cu o cafea cu lapte intr-un muzeu/librarie/coffee shop. Superb. Dupa o discutie de vreo ora despre femei, reguli in viata, stiluri de viata si decizii … 🙂 am decis sa facem o plimbare cu masina cea decapotabila prin zonele mai turistice ale Londrei. Am ajuns astfel pe la Tower of London si am trecut pe London Bridge

Trebuie sa ma grabesc sa termin post-ul asta pentru ca Dragos este in drum spre hotelul meu, si trebuie sa ii dau toate bagajele, inclusiv laptopul. Maine dimineata plec spre Frankfurt singur, urmand ca acolo sa ma intalnesc cu ei poimaine dimineata. Funny stuff si cu orientarea asta turistica. Asa ca de maine iar trec pe iPhone only. Daca am noroc de retele wireless bine, daca nu… mai scriu cand ajung in tara. Oricum ar fi urmeaza 3 zile grele cu cate minim 750 km in fiecare zi pe care trebuie sa ii acopar.

Revenind la ziua de azi… dupa o mica plimbarica in Londra, ca sa nu zic ca nu am trecut pe langa punctele mari de interes, am ajuns intr-o piata de mancare.

Vreau sa ma opresc putin asupra acestui subiect si sa va spun ca englezii au un mare cult pentru mancare. Cel putin cei pe care ii cunosc eu. Pietele lor sunt foarte mari, pline de tot felul de tonete unde lumea prepara care mai de care diverse specialitati si care te imbie sa gusti. E extraordinar cate mirosuri se amesteca si cate sortimente gasesti. Azi nu a fost o exceptie. Am inceput cu un hamburger de miel, urmat apoi de un fel de tortilla mexicana sau ceva cu multa carne sarata si cateva alte condimente pe care nu le-am recunoscut dupa gust sau nume.

Cand am zis ca suntem plini a urmat o portie de cartofi fierti plini cu branza. Am zis gata, nu mai putem, stateam deja cu burtile la soare in curtea unei biserici (catedrale) din apropiere unde am si mancat alaturi de alti 100 de oameni 🙂

Relaxare totala. Cum nu se putea sa terminam festinul fara putin desert…

… si bineinteles un ceai. By the way… camera mea tot a guma de mestecat miroase de la punga de ceai cumparata de aici. 🙂 I love it!

Dupa asta , ritmul pasilor a scazut la 50%, si nu stiam cum sa facem sa ajungem la masina sa ne aruncam in scaunele de piele ale Lexusului. 🙂 Eram epuizati de atata mancare.

Lovely feeling. Va mai arat cateva fotografii mai arhitecturale facute pe drum inapoi. Am aflat ca in Londra se construieste „the Shard” ( tradus am inteles ca inseamna ceva gen ciobul) care se vrea a fi cea mai inalta cladire din Europa. 🙂 Deocamdata nu e foarte inalta:

Alte chestii care mi-au placut:

Asa ca am venit inapoi la hotel, respectiv Matthew acasa la el, si am tras un pui de somn. Scurt pentru ca a venit Dragos , yeee dupa vreo 6 zile de cotrobait prin Anglia si Scotia… 🙂

By the way… asta e hotelul unde mi-am petrecut sejurul in London city:

Dupa inca o tura prin Camden Market, am mers la cina cu Bruno si Dana si acum am revenit la hotel.

Asa ca va doresc un weekend frumos pentru ca deja e vineri si ne vedem in tara ! Daca reusesc sa mai scriu de pe drum o voi face, daca nu … va scriu dupa ce ajung!

Va pup!

Acest articol a fost publicat în The trip to London. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ultima zi in Londra :(

  1. Gabi zice:

    Da, frumos…
    Drum bun! Sper ca esti ok si nu te ma dor mainile.
    Apropo, guma de mestecat cred ca era Turbo; avea o aroma foarte faina, stiu ca am mancat inghetata cu acest gust o data si am ramas tare surprins 🙂

Lasă un răspuns

