woooow !


Am spus intotdeauna ca prietenii sunt cei mai importanti. Prietenii adevarati. Fiecare defineste cum vrea notiunea asta, si asa cum am tot zis pe blog, totul e relativ. Din punctul meu de vedere prietenii sunt cei care iti sunt alaturi si te ajuta atunci cand ai nevoie, si mai mult decat atat, te ajuta atunci cand nu le e cel mai la indemana sa o faca, sau cand au chiar ceva de pierdut facand-o.
Mi-au venit toate astea in cap pentru ca am vazut un film pe facebook azi. L-am pus si pe pagina mea de FB dar vi-l arat si aici : . Nu cred ca sunt necesare comantarii.
Chestia e ca tot drumul asta lung pe care l-am facut pana acum m-am tot gandit la prietenii mei, si desi ii pot numara pe degete sunt foarte mandru de ei. Am cativa prieteni extraordinari, pe care ma pot baza oricand si care se pot baza pe mine oricand.
Cred ca doar cei care nu au incercat sa fie prietenii cuiva vreodata, sa ii ajute doar pt ca apoi sa simta implinirea unui om care a ajutat un alt om, doar astfel de oameni nu pot intelege. Pentru mine nu este nimic mai dur decat sa simt ca am dezamagit un prieten, si pe cealalta parte, implinirea si bucuria pe care o simt cand am ajutat pe cineva si chiar daca persoana aia stie sau nu sa multumeasca, e deajuns.

Si mai cred ceva, ca doar daca ajungi la un mom dat sa ai nevoie de un prieten cu adevarat, poti intelege ce inseamna sa fii un prieten adevarat.

Gata, am vrut doar sa scriu astea pt ca m-am gandit mult la treburile astea pe drum, cand singur in casca acolo ai timp sa canti, sa tipi, sa gandesti… si filmul de azi dim de pe FB m-am impresionat.

Va pup!

Acest articol a fost publicat în The trip to London. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

