from Oxford to Sheffield = fratele Carbon :)


Revenim la povestirile de drum. Va scriu acum din Sheffield. Am ajuns aseara pe la ora 12 noaptea. Eu am ceasul fixat tot dupa ora Romaniei. Din patriotism, si nu din lene de a-l schimba :).
Nu am mers f multi km ieri, vreo 300, dar ultimii 200 i-am facut dintr-o bucata. Si ce bucata… mi-au inghetat si ochii in cap si parul si unghiile :)) vorba lui taica-miu.
Ziua a inceput cu vizitarea Oxfordului. Din nou, aceeasi impresie ca si la Cambrige, cu toate ca la Cambrige atmosfera de universitate era mai prezenta, dar si aici am gasit un oras fain, cu multi multi tineri de toate natiile si cu turnuri si cladiri de te faceau sa te intrebi ce sunt la fiecare pas.
Orasul mi s-a parut mai vechi, sau mai putin modernizat. Funny e ca era un tip cu un grup de chinezi si tot umbla ala si intreba unde e universitatea. Ne-a intrebat si pe noi, si tot nimerea la alti turisti care nu stiau ce sa ii spuna. Cand intr-un final a gasit un localnic, intamplator pe langa mine, mi-a placut ce raspuns i-a dat la intrebarea unde e universitatea: „Everywhere” . Si chiar asa era.
Am urcat in Carfax Tower, un turnuletz inalt inalt care iti declanseaza si raul de inaltime si senzatia de claustrofobie combinat. 🙂 urci pe o scara mica mica si ingusta , in spirala de zici ca ai sa iti calci pe cap singur… 🙂 nu stiu cum vine asta dar cam asa e senzatia.

Si urci mult. Urci pana zici ca ai ajuns in Rai, si apoi mai ai doar vreo 20 de trepte din piatra si ai ajuns in turn. Si e un turn. O zona patrata de 10m/10m cu o luneta.
In schimb de sus vezi tot Oxfordul, faci poze, orice vrei, numai sa nu arunci cu gunoi jos 🙂


De jos turnul arata cam asa:

Dupa o cafelutza si un corn cu ciocolata, servite intr-o piatza ce parea centrala 🙂 cel putin mie

… am plecat mai departe spre casa unde s-a nascut William Shakespeare. Stratford-Upon-Avon e numele localitatii, daca vrea cineva sa tina minte :). I don’t !
Aici vizita a fost scurta pt ca nici casa lui nu era prea mare, in schimb, iar , cei de acolo au reusit sa amenajeze foarte frumos un tur si explicatiile primite de la ghizi erau intr-un fel funny, pt ca se legau de tot felul de elemente umane si nu mergeau pe citate din carti de istorie 🙂 . Am observat stilul asta „prietenos” de a explica lucruri la mai multe chestii prin Anglia, inclusiv la companiile de telefonie mobila, cand suni la relatii cu publicul si iti raspunde robotul, mesajele lui sunt mai funny, mai umane…
Revenind…
Shakespeare asta .. mare om , mare caracter 🙂

Asta e inelul ( sigiliul ) lui, si monograma aparea peste tot prin casa si pe toate documentele sale.

Aceasta este casa in care s-a nascut. O casa marisoara pt vremurile alea, si destul de imbarligata. By the way, biletele de vizitare sunt valabile 1 an, asa ca daca cineva intentioneaza sa viziteze zona , ii pot oferi un bilet gratuit :).

Cum va spuneam toate sunt prezentate intr-un mod amuzant si prietenos, nu sumbru. Uitati de ex cum era prezentata bucataria familiei:

De aici am plecat tzeava, directia Sheffield, unde asa cum va spuneam am ajuns aproape de miezul noptii.

M-am intalnit cu fratele Carbon ( George de fapt ) si cu prietena lui care ne-a gatit o cina peruana super buna. Dupa cateva beri in casa si inca una intr-un bar din apropiere am inchinat steagul si am dormit neintors pana azi dimineata.

Thank you again for the delicious dinner ! I will try more peruvian food from now on as I seem to like it :).
Fratele Carbon, baiat super super , ne-a incantat si cu un mic concert de nai, ( ai nai, n-ai nai, doar ca el are nai ) 🙂

In seara asta se anunta o petrecere, si maine dimineata plecam spre Londra unde ma voi intalni cu alti prieteni. Am vb cu ei si deja se anunta si acolo doua petreceri, asa ca … sanatate si bani sa avem , ca Anglia e plina de oportunitati. 🙂

Va salut acum pt ca trebuie sa duc motorul la un service din apropiere, unde tot Carbon mi-a aranjat sa ii fac o inspectie si ce reparatii mai are nevoie dupa prima bucata a drumului. Pe maine!

HAVE FUN!

PS: E asa bine fara cizmele de moto … 🙂 mi-am cumparat tenisi chinezesti si sunt extraordinari 🙂

Acest articol a fost publicat în The trip to London. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la from Oxford to Sheffield = fratele Carbon :)

  1. Gabi zice:

    Foarte tare! Imi place bucataria cu pasarea pe masa :))
    Sa traiasca Carbon aka Zamfir 😉 descoperim talente noi… sau poate era sub influenta marfurilor de contrabanda (gen Budapesta 2008…)

  2. ionut zice:

    Foarte frumos, foarte frumos ceasu’ de la mana 😀
    Salutari purtatorului lui. Si lui Dragos!

Lasă un răspuns

