Ziua numarul 1 de la Bors la Vienna


Dupa ce am plecat de la hotelul din Bors am mai facut 2 minute pana la vama. Apoi odata ce am intrat in Ungaria totul s-a schimbat. Motocicleta nu mai vibra pe drum de la denivelari, si nici nu mai era mizerie pe strazi care sa iti sparga un cauciuc sau mai stiu eu ce. In sf, nu am sa incep cu intrebari de genul cum de la ei se poate si la noi nu. Eu cred ca totul incepe de la oameni, nu de la ce li se impune.

Tinta noastra era sa ajungem la Salzburg. Totul parea brici, nimeni nu a comentat nimic. Dupa vreo 400 de km de drum deja toti incepeam sa ne recalculam distantele si impartirea lor pe zile. Nici nu va inchipuiti cat de bine se potriveste vorba cu socoteala de acasa si cea din targ in cazul excursiilor cu motocicleta :).
Asa ca am decis sa mergem pana la Vienna si acolo sa avem timp sa vedem orasul. Zis si facut. Cu ajutorul lui all mighty iPhone am facut rezervare la un hotel si aici a si aparut prima „funny storry” . Aveam de ales intre 2 hoteluri. Diferenta de pret era de 1 euro. 🙂 L-am ales pe cel mai scump si am zis ca trebuie sa fie mai bun. Apoi dupa ce am facut rezervarea, am plecat voiosi, am ajuns la hotel, am ramas cu gura cascata cat de misto era , si apoi ne-am dat seama ( dupa ce ne-am ratzoit la cele 2 tipe sexy de la receptie ) ca de fapt ne-am dus la celalalt hotel decat cel la care facusem bookingul. Ne-am dus la al nostru care de la intrarea in lobby mi s-a parut un azil de lux :)).
Am sa va arat 2 fotografii, facute pe drum intre Budapesta si Viena. Spuneti-mi daca observati ceva ciudat.

Daca nu observati va spun eu. Undeva pe drum mi-a zburat numarul de inmatriculare :)). Si cu el a luat si semnalizarea stanga. Marfaaa. Am ramas mut cand i-am vazut pe baietii din masina ca mi-au scris pe o foaie „Numar spate” :).
Asa ca a doua zi dimineata am construit un numar nou. Dintr-o carcasa de cd de pe la Dragos din masina si cu ajutorul unui nene chinez de la receptia hotelului, care nu a vrut sa ia 5 euro bacsis pt ajutorul dat. Funny, ha? Se poate si asa.
Iata ce a iesit din talentul meu:

Am facut si unul de rezerva. Just in case. Oricum, faptul ca mi-a disparut si semnalizarea mi-am dat seama a doua zi pe drum. Si nici acum nu am reparat-o :). Poate maine. Mai ales ca acum nici oglinda din stanga nu mai sta cum trebuie si cand ma bag pe banda de viteza pe autostrada fac niste manevre cam ciudate :).
Revenind la Viena… un oras frumos, un oras civilizat, un oras cu oameni senini si cu multe chestii interesante. Iata cateva poze facute pe acolo cu micul meu iPhone. Am sa revin la toate capitolele cu poze facute de ceilalti cu aparatele lor performante.

Asa am ajuns in camera, terminat :).
Dupa un dush si pregatit de vizitat orasul :

Ce am vazut in Vienna? Pai in mare am vazut un oras prin care te poti plimba, cu oameni zambareti si prietenosi, care isi vad fiecare de viata lor. Am mai gasit cateva chestii de vanzare care mi-au adus eterna intrebare in minte: Cine e nebun sa dea atatia bani pe tampeniile astea? :). Tipic romanesc, stiu :). Raspunsul e intotdeauna : Cine isi permite. 🙂

In poza asta mi-a placut vitrina de la Swarovski, dar era interesant si domnul de sub ea care canta opera in strada. Urmatoarea poza e tot cu un magazin care mi-a placut ca si design.

Iata si chestiile despre care ziceam ca nu inteleg cine ar da atatia bani. In a doua poza statuetele au cam 3 cm inaltime, maxim. Maxim am zis. 🙂

Sunt sigur ca la banii astia iti cumperi cateva lebede reale si le inveti si sa straluceasca. La naiba, le inveti sa si cante dimineata. 🙂

Stiti ratzele Dolce & Gabana ? Ei, erau la Viena weekendul asta.

Va mai arat 2 chestii de la Viena. Doi tipi care faceau baloane de sapun mari in centrul Vienei ca sa stranga bani pt o clatorie prin Europa, si a doua e special facuta pt baietii de la birou. E tipul ala pe care il vazusem noi pe Youtube ca face tablouri astrale cu sprayuri de vopsea si cu niste cartoane. Foarte tare tipul.

Cam atat despre Viena. Concluzie? Un oras frumos, curat, linistit, cum ar trebui sa fie toate.

Trecem la urmatoarea povestioara.

Acest articol a fost publicat în The trip to London și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ziua numarul 1 de la Bors la Vienna

  1. bogdan zice:

    Misto pozele. Daca stiam ca te duci la Viena te rugam si eu sa-mi iei o lebada de aia de 3 cm… 🙂

  2. Gabi zice:

    Foarte tare domnu’! Am pauza de masa, insa nu ma pot dezlipi de la calculator, vreau sa citesc tot, ca azi am aflat de blog de la Daniel.
    Frumoasa Viena, insa tipul cu pozele astrale era si in Milano si cred ca sunt peste tot 🙂

Lasă un răspuns

