Internet, finally!!!


Astazi am mers 770 km cu motorul. 🙂 Am plecat dimineata din Lichtenstein pe la ora 11 (ora Romaniei) si am ajuns pe la 12 la un hotel care sincer sa fiu nici nu stiu unde e plasat. 🙂 E atat de intuneric, dar pare a fi super fain. Camera cel putin este incredibil de mare, hotelul este dedicat jucatorilor de golf deci va dati seama ca e de un anumit nivel. Noi l-am rezervat de pe Iphone folosind un singur criteriu: sa fie cat mai aproape ca nu mai puteam merge :)) . Dimineata am plecat pe o ploaie m-a insotit pana la iesirea din Elvetia, apoi Franta si ea mi-a rezervat 2-3 ploicele. Norocul meu a fost ca am avut la mine costumul de ploaie de la Sorin. Daca nu era el…. pneumonie scria pe mine acum.
Multumeeesc, Sorin!

Vreau sa va spun ca atunci cand merg cu motorul kilometri si kilometri, am timp sa ma gandesc la orice. Si o si fac. De multe ori, in schimb, ma trezesc scriindu-mi in gand posturi pentru blogul asta. Imi pare rau ca nu am acces internet de peste tot dar uneori nimerim la cazari mai modeste pt ca nu cautam cine stie ce hotel, ci sa fie cat mai aproape de locul de unde nu mai putem inainta .

Azi cand am ajuns la hotel si am aflat ca am internet moka in camera am insfacat laptopul si am tras cele 30 000 000 de mesaje de toate felurile.
Am ramas foarte impresionat sa vad ca au fost cativa care au comentat pe blog la mine :). Si am ramas trasnit cand am vazut articolul scris de Adrian pe blogul lui. Ma bucur sincer ca unii au inteles in ce consta excursia asta. Pasiune! Si iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase!

Articolul asta a fost ca o introducere si am sa incerc acum , pana ma doboara somnul pt ca totusi e aproape ora 1 si azi am stat toata ziua pe motor, am sa incerc sa iau cronologic zilele in care nu am apucat sa scriu.

Acest articol a fost publicat în The trip to London și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Internet, finally!!!

  1. Monoranu zice:

    Pasiunea e probabil cea mai importanta motivatie si tocmai de asta mi se pare calatoria ta super interesanta! 🙂

  2. Adina zice:

    Pretty posh ‘calatoria’ asta a ta.. Long way round reinventat?! Enjoy in continuare!

Lasă un răspuns

