Singuuuuur!


Vreau prietenii inapoi cu mine. 🙂 abia am plecat de la casa mosului si deja mi-e dor de prieteni. Vreau Sorinul, Ralucile, Bogdanul, Andreea, Mihaela, Adela si Radul inapoi.
Sunt la 40km de Deva, drumul e brici, si vreau sa ajung mai repede sa ajung la Oradea sa ma racoresc. Am renuntat la pungile de 1leu din picioare pt ca nu prea se arata ploi la orizont. Dupa mica pauza de cafea am sa ii dau bataie macar 100 km sa simt ca m-am apropiat.

Va pup pe toti!

Acest articol a fost publicat în The trip to London și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Singuuuuur!

Lasă un răspuns

