La hotel in Bors


… doar ca nu mai au bors :). Am reusit si astazi sa stau de la 11 pana la 7:30 seara pe motoreta cea vesela. Am descoperit ca pot folosi handsfree-ul de la iphone primit de la Raluca ( thank you thank you ) ca si telecomanda in casca. Singura chestie e ca trebuie manevrat cu gura asa ca nu cred ca il va mai vrea inapoi :))).
Legat de drum, din nou am descoperit ca de pe motor tzara noastra pare mai frumoasa. Asta cu exceptia bucatilor de drum pe care trebuie sa fii atent „decat” la gauri :)) ( prietenii stiu decat la ce ma refer). Va recomand calduros si sincer tuturor celor ce cititi posturile mele sa incercati o astfel de expexitie. Ca sa nu mai spun ca acum 2 zile eram pe Transfagarasan care este bestial. Are unele portiuni pe care zici ca esti intr-un film bine regizat. Atat de line sunt curbele si asfaltul este foarte bun incat te bucuri linistit de ceea ce cred eu ca este esenta motociclismului : libertate. L-am avut alaturi si pe Sorin cu motorul lui, precum si pe ceilalti prieteni ce ne-au insotit cu masinile. O alta idee foarte buna pentru expeditiile de genul asta: luati cu voi pe cineva cu masina si astfel scapati de bagaj. Oricum ne-au cam dat ceatza tancurile BMW intalnite pe drum. Cred ca astea sunt motocicletele absolute pentru drumetii. Am si oprit comanda pentru M1800 r pana ma intorc si cred ca am sa trec pe un model BMW de touring.
Casa Mosului, unde am fost cazati a foat bestiala. S-au facut multe fotografii dar acum am doar iphone-ul asa ca nu va pot arata. Gazda, e Nelu, un domn simpatic si foarte prietenos si serviabil. Va recomand locatia cu drag. Nici nu e scump, si daca va adunati 10 persoane ocupati toata cabana. Va jucati si cu un super simpatic golden retriever care a fost botezat in fel si chip ieri seara dupa ce am servit afinata si vinul casei. Numele lui de scena ramane Sasha.
Acum am ajuns la hotelul Iris de langa vama Bors. Va recomand sa opriti in Baile Felix sau Sanmartin (parca), inainte de Oradea. Mie mi s-a parut imposibil sa gasesc un hotel in Oradea asa ca am continuat sa merg spre vama si am ajuns aici.
Drumul a fost astazi istovitor din cauza caldurii de peste 30 de grade, dar si pt ca nu am mai avut prietenii cu mine. Mi-e dor de ei, daaaaar maine dimineata vin Dragos si Alina ( si Van Der Grosu aka Aluna). Yeeeee! Cu prieteni e mult mai antrenant drumul.
Azi dimineata recunosc ca eram terminat. M-am trezit si am realizat ca de azi nu mai e gluma. Azi plec la un drum de peste 8000 km. Sa dea Domnu sa fie bine. Nici nu am putut manca nimic la micul dejun. De fapt acum astept prima masa pe ziua de azi. Mamaliguta cu branza si smantana si gratar de pui. 🙂 yum yum.
Ce sa va mai spun? Nu mai pierdeti timpul in oraz atunci cand puteti evada macar un weekend! Nu e nici scump si momentele cu prietenii sunt, oricat de banale ar parea, foarte faine.
Imi pare rau ca nu a fost si Dragos&Alina cu noi sa fie echipa completa. Dar nu au intrat zilele in sac, mai ales ca deja pregatim o expeditie in Delta. Dupa ce ma intorc eu sper :).
Atasez cateva poze pe care le am pe telefon si promit ca revin cu pozele profi facute pe Transfagarasan.
Dupa cum vedeti in ultima fotografie, a venit papa. Asa ca … La revedere! 🙂

Acest articol a fost publicat în The trip to London și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La hotel in Bors

  1. mihaela simiuc zice:

    ai nai? n-ai nai. mononai! („decat” prietenii stiu!!!)
    take care! pupu!

  2. cam plouat asa Sorin … 🙂

Lasă un răspuns

