RR it is!


Se pare ca tot „roscata” ma va insoti in drumetia cea mare. Tocmai am primit vestea ca nu va ajunge la timp noua motocicleta. Asta inseamna ca maine dimineata la prima ora trebuie sa pregatesc RR-ul de drum. Ulei, lant, cauciucuri, frane, etc… Sunt putin dezamagit dar probabil e mai bine sa fac calatoria asta cu o motocicleta pe care o cunosc bine. Si cum strugurii astia indepartati sunt acri ma voi concentra pe faptul ca acum am ocazia sa incerc autobahn-ul german cu o motocicleta care poate duce 300 km/h. 🙂
De dimineata am avut parte de o povatzuire de online marketing de la prietenul Adrian Monoranu, care in final, s-a oferit sa ma ajute sa imi setez acest blog putin mai bine. Promit sa tin cont de ce mi-a spus, si promit ca maine pe langa setarea motorului sa ma ocup si de setarea blogului :).
Acum, in schimb, este momentul pentru o nunta. Asa cum ziceam si ieri, peste mai putin de o ora incepe nuntaaaa. Yeee… sa vedem cat de repede ne vom recupera maine, pentru ca marti o zbughim pe Transfagarasan. Se anunta ploi si vanturi 🙂 asa ca totul va fi minunat. Parca vad ca vine codul mov si o sa avem temperaturi de alea de 38 de grade la umbra, temperaturi pe care le simti splendid intr-un costum de piele neagra. 🙂
Am recitit ce am scris azi si sunt prea plangacios. Plec acusi in VACANTA, plec in excursia vietii mele, de pana acum :). Asa ca nu are nici un rost sa ma plang. O sa fie super super super. Si sper sa ii inspir si pe altii ca anul viitor expeditia sa fie mai lunga si cu mai multe motoare implicate 🙂

Va salut, va pup, si sa nu uitam…
CASA DE PIATRA BOGDAN si RALUCA!

Acest articol a fost publicat în pregatiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la RR it is!

  1. bogdan zice:

    Tare! Abia astept sa citesc posturile tale pe parcursul drumetiei. Succes in aventura ta si intr-adevar ai sa ai ce povesti si nepotilor… dar pana atunci sa ne povestesti si noua!

Lasă un răspuns

