First mobile post


Buna ziuaaaa! Incep pregatirile pentru drumetie. Pasul unu: frizura. Imi inchipui ca pentru un drum de 15 zile cu motorul si implicit casca, pot folosi orice si coafura tot nu rezista :)). Am venit la Bogdan, sa imi pregateasca freza pentru drum. Test drive-ul va fi maine seara la nunta aceluiasi Bogdan cu Raluca. Casa de piatra, dragilor, si sanatate lui Ulvas! 🙂
Dar sa revenim. Ieri am primit primul semn de la noul motor, de la cel ce il aduce din Italia. Nu pot spune ca nu am emotii, mai ales ca planul trebuie sa mearga struna ca pe 30 sa pot pleca spre Oradea unde va fi primul popas. Si cum pe serviciile politiei romane si a celorlalte autoritati implicate in procesul de inmatriculare a unei motociclete poti face multe dar nu te poti baza… Emotiile cresc. Oricum, deja trepidez, deja ma visez intors si povestind cum a fost. Cum spunea si Sorin ieri, probabil va fi excursia aia despre care voi povesti si nepotilor :). Sper sa fie bine. Toate aceste personaje despre care mai pomenesc le voi prezenta mai tarziu. Pe scurt sunt PRIETENII MEI. Probabil tot azi trebuie sa am grija si de bagaj. Atat pt Transfagarasan cat si pt Londra. 🙂 Nu mai am rabdare. Sa vina motorul :D.
Va salut si trec la tuns! 😉

Acest articol a fost publicat în The trip to London și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

