Here we go!


7/22/2010 ora 11:33. Incepe aventura. Incepe aproape de miezul noptii, probabil si din cauza caldurii insuportabile :). Mi-am pregatit cu grija un pahar de Cola cu multa gheata :).
long way to london, coca cola
Inainte de a fi acuzat de plagiat, recunosc din start ca titlul blogului este inspirat din seriile lui Ewan McGregor si Charley Boorman. La fel de adevarat este faptul ca dupa ce am vizionat „Long way round” si „Long way down” mi s-a infipt in minte dorinta de a face o astfel de excursie. Nu cred ca experimentul meu se va compara cu cele doua serii dar pentru mine reprezinta un vis. Si cum am ajuns la concluzia ca in viata visele de genul asta sunt foarte importante am decis ca in pofida nenumaratelor: „Esti nebun?”, „Ce-ai patit?”, „Ce iti trebuie asa ceva?”, ” Ai sa-ti rupi spatele…” sa incerc. Pe scurt… numele meu este Andrei Danila, am 31 de ani si intentionez sa calatoresc cu motocicleta din Iasi(Romania) pana la Londra(Marea Britanie), si inapoi. Traseul l-am ales in asa fel incat voi parcurge aprox 8500 km in 15 zile.
Visez la o astfel de calatorie de cativa ani si de curand m-am decis ca e momentul perfect sa imi indeplinesc aceasta dorinta. Plecarea este planificata pentru 30 iulie 2010. Inca nu am pregatit nimic 🙂 si crearea acestui blog reprezinta primul pas concret. Sper sa reusesc sa postez pe parcursul excursiei cat mai multe fotografii si impresii si sper sa reusesc sa conving cat mai multi oameni sa aiba pasiuni si sa faca tot posibilul sa incerce visele :). S-a terminat paharul de Cola si se termina si primul post.

Va salut cu drag, inca din Iasi !

Acest articol a fost publicat în pregatiri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

